Dorria

12191737_10153767559758606_5441985403130405948_n

Hesperidele

Hesperidele nu au atacat un poet
în joaca lor de-a metafora
te-au ales.
Ridică un deget și spune în gând
ceva frumos
așa cum faci de obicei în fața mării,
iar farmecul fluierului despre care amintești
rămâne magie prinsă de fruntea ta.
Am știut de la început că nu e vis,
dar te-am lăsat să-mi povestești
pentru că în otrava lui Socrate
și-a trecut pașii vântul.

Mereu te voi crede
să nu mai spui că hesperidele sunt rele.
Am fost azi la fântâna mea din Dublin
am găsit o scrisoare pentru tine
ți-am trimis în ea
desenate
pragurile în care am dormit un secol.
Am mărunțit bine secundele
le-am înghesuit într-o clepsidră.
Să-mi spui dacă-ți place scrisoarea
de la fântâna mea.

© Dorina Şişu

 

Leave a Reply

